Duik in de Franse cultuur Soirée Culturelle
Elke eerste woensdag van de maand organiseren we bij Bogaers Taleninstituut de Soiree Culturelle Ontdek Frankrijk per Regio. Dit is
De NRTO is dé overkoepelende brancheorganisatie voor particuliere trainings- en opleidingsbureaus in Nederland. Ze speelt een belangrijke rol in het agenderen van particulier opleiden en is een gesprekspartner voor politiek, ministeries, onderwijspartijen, maatschappelijke organisaties en de media.
De NRTO houdt haar leden op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in de branche, waarbij ervaringen worden uitgewisseld om optimale dienstverlening te waarborgen.
Onze Algemene Voorwaarden Zakelijke Markt (PDF).
Voorwaarden vanuit onze brancheorganisatie NRTO:
Leden onderschrijven de gedragscode(s) van de NRTO. Hun gedrag moet in al het doen en laten, binnen de doelstellingen van de branchevereniging, de toets der kritiek in het openbaar kunnen doorstaan. De gedragscode fungeert als een visitekaartje van de branche.
De Algemene Beginselen van Behoorlijk Onderwijs, afgeleid van de beginselen van behoorlijk bestuur en ‘good corporate governance’, worden gehanteerd. Leden dienen zich te conformeren aan deze beginselen en waarden, die ook procedurele elementen (recht van verdediging, onpartijdigheid) en inhoudelijke elementen (gelijkheidsbeginsel, eerlijkheid, transparantie, correctheid, en motiveringsplicht) omvatten.
Alleen onderwijs-, opleidings- en trainingsaanbieders die aan de eisen van de gedragscode voldoen, kunnen lid worden van de NRTO. Er zijn twee soorten gedragscodes: één voor de consumentenmarkt en één voor de business-to-business markt.
De beginselen die centraal staan in de gedragscodes zijn:
Downloads
Definitie van klacht: Een klacht is een uiting van ontevredenheid over een bewezen dienst, persoon of product. Dit beschouwen we als input voor verbetering.
Behandeling van de klacht:
Artikel 1: Klachten kunnen worden ingediend via receptie@bogaerstalen.nl. De directie bevestigt de ontvangst van de klacht binnen 7 dagen. Klachten worden vertrouwelijk behandeld en gearchiveerd (archief wordt 1 jaar bewaard).
Artikel 2: De directie verstrekt de klager alle relevante informatie met betrekking tot de klacht.
Artikel 3: Binnen maximaal 2 weken na ontvangst van de klacht krijgt de klager de gelegenheid om de klacht toe te lichten. Van deze toelichting wordt een verslag opgesteld en naar de klager gestuurd.
Artikel 4: Binnen 3 weken na het horen neemt de directie een beslissing over de klacht. Deze beslissing wordt schriftelijk aan de klager meegedeeld en omvat de bevindingen, conclusies, reacties en afhandeling van de klacht.
Als de klager het niet eens is met de uitspraak, kan hij zich wenden tot de Geschillencommissie Particulier Onderwijs, Bordewijklaan 46, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag, telefoon: 070 – 3105310, www.degeschillencommissie.nl.
Jaarlijks worden klachten en evaluaties besproken en gereflecteerd. Incidentele klachten worden direct en minder formeel besproken dan structurele klachten.
Elke eerste woensdag van de maand organiseren we bij Bogaers Taleninstituut de Soiree Culturelle Ontdek Frankrijk per Regio. Dit is
Succesverhaal: Frans in de praktijk bij Holland Casino om praktijkervaring op te doen! Tijdens een maatwerktraject ontwikkelden medewerkers van Holland
Even nog een extra zetje nodig voor bijv. het examen inburgering? Dat kan nu! Vanaf nu is er elke donderdagavond,
UITSTEKEND Gebaseerd op 32 recensies Nazgol Ghavami Ik studeer al ongeveer 4 jaar Nederlands en heb veel docenten gehad tijdens verschillende taalcursussen, zowel privélessen als groepslessen, maar Traudi is de beste taallerares die ik ooit heb gehad. Ze is erg aardig, beleefd en vooral zorgzaam. Ik wil eerst Traudi en daarna Bogaers bedanken. Traudi is een erg goede lerares en neemt uitgebreid de tijd om les te geven en de taal uit te leggen. Ze zorgt ervoor dat ik de les goed begrijp, slaat geen les over en geeft hele goede voorbeelden. Ze is erg punctueel en erg aardig. Ik wil Traudi bedanken met deze post. Angelique Van Hoeve Snelle reactie ,klantvriendelijk ,kijkt en denkt mee met eventuele mogelijkheden. Shokoofeh RAZ Dachmar Rhijnsburger Via de website heb ik mij ingeschreven voor het stapbudget. Vervolgens ben ik midden in de nacht wakker geworden op vakantie om mij aan te melden voor het stapbudget. Blijk ik nergens de opleiding Spaans terug te vinden. Ik vind dat Bogaerts mij in adquaat heeft geinformeerd over het stapbudget. Ze hebben 3 maanden de tijd gehad om de website te wijzigen en gegadigden voor een opleiding in te lichten. Dit hebben zij helaas niet gedaan. Na contact met de eigenaar van bogaers heeft zij mij een redelijk passende keuze gegeven: online spaans lessen. Jasper van Hattem Het talenweekend in Auxi-le-Chateau is 100% een aanrader. Niet alleen leer je op veel verschillende manieren Frans (Franse spreekoefeningen, lessen over theorie die je in de praktijk brengt, luisteroefeningen in de vorm van een film), je wordt ook ondergedompeld in de Franse cultuur, terwijl je óók nog een ontzettend warm & gezellig weekend hebt. De ontvangst door Jolanda en Albert was ontzettend plezierig. Het zijn extreem gastvrije mensen met een overduidelijke passie voor Frankrijk. Ik heb ontzettend genoten, en nog nooit zo veel Frans geleerd in een aantal dagen. Daarom is dit 100% een aanrader! John Veerman Leuk interactief cursusweekend gehad in een leuke b&b in Frankrijk! Quinn Vishnudatt Een hele leuke, rijke ervaring! Zowel beginners als gevorderden zullen hier een leuke tijd beleven en veel leren. Jasmijn Erg leuke manier om Frans in de praktijk te oefenen. Huiselijke sfeer en afwisselende activiteiten. Een heel avontuur en mooie beleving. Dagmar Ochse Wat was het taalweekend leuk een leerzaam! Je leeft echt een weekend als Française en krijgt opdrachten zoals in het ochtend het ontbijt bij de plaatselijke bakker halen en op de markt boodschappen. Hamadi - Ik krijg al een half jaar hele leuke en leerzame Franse les bij Bogaers Taleninstituut. De lerares maakt er elke les weer iets leuks van met extra materiaal en leuke oefeningen. Verder zijn ze flexible met het plannen van de lessen en gewoon vriendelijk.