Duik in de Franse cultuur Soirée Culturelle
Elke eerste woensdag van de maand organiseren we bij Bogaers Taleninstituut de Soiree Culturelle Ontdek Frankrijk per Regio. Dit is
De NRTO is dé overkoepelende brancheorganisatie voor particuliere trainings- en opleidingsbureaus in Nederland. Ze speelt een belangrijke rol in het agenderen van particulier opleiden en is een gesprekspartner voor politiek, ministeries, onderwijspartijen, maatschappelijke organisaties en de media.
De NRTO houdt haar leden op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in de branche, waarbij ervaringen worden uitgewisseld om optimale dienstverlening te waarborgen.
Onze Algemene Voorwaarden Zakelijke Markt (PDF).
Voorwaarden vanuit onze brancheorganisatie NRTO:
Leden onderschrijven de gedragscode(s) van de NRTO. Hun gedrag moet in al het doen en laten, binnen de doelstellingen van de branchevereniging, de toets der kritiek in het openbaar kunnen doorstaan. De gedragscode fungeert als een visitekaartje van de branche.
De Algemene Beginselen van Behoorlijk Onderwijs, afgeleid van de beginselen van behoorlijk bestuur en ‘good corporate governance’, worden gehanteerd. Leden dienen zich te conformeren aan deze beginselen en waarden, die ook procedurele elementen (recht van verdediging, onpartijdigheid) en inhoudelijke elementen (gelijkheidsbeginsel, eerlijkheid, transparantie, correctheid, en motiveringsplicht) omvatten.
Alleen onderwijs-, opleidings- en trainingsaanbieders die aan de eisen van de gedragscode voldoen, kunnen lid worden van de NRTO. Er zijn twee soorten gedragscodes: één voor de consumentenmarkt en één voor de business-to-business markt.
De beginselen die centraal staan in de gedragscodes zijn:
Downloads
Definitie van klacht: Een klacht is een uiting van ontevredenheid over een bewezen dienst, persoon of product. Dit beschouwen we als input voor verbetering.
Behandeling van de klacht:
Artikel 1: Klachten kunnen worden ingediend via receptie@bogaerstalen.nl. De directie bevestigt de ontvangst van de klacht binnen 7 dagen. Klachten worden vertrouwelijk behandeld en gearchiveerd (archief wordt 1 jaar bewaard).
Artikel 2: De directie verstrekt de klager alle relevante informatie met betrekking tot de klacht.
Artikel 3: Binnen maximaal 2 weken na ontvangst van de klacht krijgt de klager de gelegenheid om de klacht toe te lichten. Van deze toelichting wordt een verslag opgesteld en naar de klager gestuurd.
Artikel 4: Binnen 3 weken na het horen neemt de directie een beslissing over de klacht. Deze beslissing wordt schriftelijk aan de klager meegedeeld en omvat de bevindingen, conclusies, reacties en afhandeling van de klacht.
Als de klager het niet eens is met de uitspraak, kan hij zich wenden tot de Geschillencommissie Particulier Onderwijs, Bordewijklaan 46, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag, telefoon: 070 – 3105310, www.degeschillencommissie.nl.
Jaarlijks worden klachten en evaluaties besproken en gereflecteerd. Incidentele klachten worden direct en minder formeel besproken dan structurele klachten.
KLACHTENLIJN VOOR INBURGERAARS
Heeft u een probleem met uw taalschool of cursusaanbieder? Blik op Werk kan u helpen een oplossing te vinden via de klachtenlijn voor inburgeraars.
Contact: U kunt Blik op Werk op werkdagen tussen 13:00 en 16:00 telefonisch bereiken: 030 – 3030 645 of per e-mail naar klachten@ikwilinburgeren.nl. U kunt ook hier het online formulier invullen.
Procedure: Om een klacht in behandeling te nemen, moet deze eerst bij de taalschool zijn ingediend. Blik op Werk kan u helpen met het opschrijven van uw klacht. Pas na indiening kan Blik op Werk zorgen dat de taalschool de klacht correct afhandelt.
Als u vindt dat de school de klacht niet goed heeft opgelost, kunt u overwegen naar het College van Arbitrage te stappen. Hier zijn kosten aan verbonden, die u kunt terugvinden in het online klachtenformulier.
Elke eerste woensdag van de maand organiseren we bij Bogaers Taleninstituut de Soiree Culturelle Ontdek Frankrijk per Regio. Dit is
Succesverhaal: Frans in de praktijk bij Holland Casino om praktijkervaring op te doen! Tijdens een maatwerktraject ontwikkelden medewerkers van Holland
Even nog een extra zetje nodig voor bijv. het examen inburgering? Dat kan nu! Vanaf nu is er elke donderdagavond,
GOED Gebaseerd op 23 recensies Keyna Bo Jolanda is een hele fijne docente docent en legt alles rustig uit. je krijgt handige tips om nog beter te worden in Frans. Ook wordt er ontzettend veel gelachen in onze klas. Echte aanrader. Marijn Cok Mijn Franslessen bij Bogaers bevallen erg goed. Mijn docente heeft zelf in haar werkende leven voor de klas gestaan en dat merk je meteen. Ze wijst je op de de lastige onderdelen en test goed of je alles begrepen hebt - een aanrader! Lodewijk Portielje Jolanda is fantastisch! Met veel passie en een hoop grapjes helpt ze je het Frans eigen te maken. Mocht je een taal willen leren, bij Bogaers ben je aan het juiste adres! Jan van Berlo In het kader van stap-budget mijn frans weer eens opgehaald. In zoomsessies contact gehad en boek (zakelijk frans) doorgewerkt. Eerst in sessies 1 op 1, later nog met een cursiste meer. Waren heel prettige sessies, weer veel aha momentjes gehad. Wonderbaarlijk wat er na 45 jaar nog is blijven hangen. Jolanda paste de sessies ook naar behoefte aan. TOP! Monique Vuur Frans Blended Learning Erg vriendelijke en behulpzame docente. Goede uitleg had les één op één via zoom. Heb 2x een cursus gehad ik voel mij nu veel zekerder om Frans te praten. Ik raad het iedereen aan en zal zeker in de toekomst nog een keer lessen volgen. Leon van den Bersselaar Al langer bekend met de zeer prettige manier van het leren van de Franse taal bij Bogaers. Nu is er ook de mogelijkheid om ‘sur place’ geïnspireerd te worden in Auxi-le-Château tijdens het taal-weekend. Zeer fijne ontvangst in een verrassend mooi stukje Frankrijk! Een echte aanrader! V for Vendetta Fast, Accurate, Very Friendly and not to forget, very professional and efficient in teaching a language.